CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

tanggal 9 january


tanggal 9 january tamat final exam aku..so my holiday pun bermula..
tp meh aku nk cite sikit sepanjang 5-9january..haa,ni spnjg exam aku atau thun baru aku laa kan..
haish..spjg aku exam tu mmg byk la perkara buruk yg berlaku pada aku,nth la kan...dah nk nasib ku..blh dikatakn yg best2 sikit je..tu thun baru..issh2..haa ni je kut..lebih2 biarlah ia disimpan..hehe^_^
my holiday juz strting,i'm so bored when it started..xthu nk bt ape la..juz count a day to holiday at KK(sabah) wit my geng ganas..hope ia nye berjalan ngn lancar..insyallah kitorg akan pergi selama 4d3N..xcited jgk la nk g..tp dgr kate hujaan tkut tukar plan lak kt sna..hope xla kan..doakan kami selamat pergi n pulang~~
p/s:ok la kan bru start nk buat,dulu dah ade tp xupdate2..haha..so buak akaun baru^_$

0 comments: