CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 14, 2009

trip with family plak..PD

holahup all!!!^_^
wah cuti kali ni mmg penuh ngn xtvt..mana taknye..trip with my frenz go to sabah..
go back from sabah..trip with my beloved family..
haa..kali ni kitorg g port dickson.actlly kitorg nak ke pahang..
but hotel fully book..hmmm..
be4 dats..aku with my parents balik penang ari jumaat kalo xslp..
sbbnye ade kenduri sbtu..then ahad dr penang kitorg trus ke pahang,ade kenduri gak..
pastu baru balik putrayaja..kitorg smpai kira kul 5cmtu.
mlm tu jgk la..abg aku,ank buah aku baru nk g cari baju mandi..
haih!!betapa xkenal penat nye kitorg ni..haha..
hari seterusnye..isnin pagi2..kitorg cdgnye mula2 nak ke melaka...
nak g naik taming sari tu..tp sesak gile..then dlm kul 2 tu kitorg pun g la pd.
nk masuk pd pun penuh sesak..dlm kul 5lbih jgk la smpai..
nk chck in hotel pun kene amik nbr..ades..
aku cdg smpai je awal trus nk terjun tp apa kan daya..sob..sob..huhu
kitorg da booking tiara beach resort nsb ade lg..last minute ni..hihi
mlm tu plak..xtvt nye adalah..bermain2 sekitar tiara..huhu
dah main2 tu lapa la kan..
kitorg pun xr la kdai mkn..akak aku nk belanja steam bot katenye..
pergghh lama gile tggu steam boat...mmg sah xg mkn dah kdai tu..huhu

wah..ni aleeya..kecik2 lg nk bawa kete ke^_^


hepy ke??ngee

dats my family..big2..haha..abg aku xde dia tgkp..cian die


haaa..ni akak ngn abg ipar aku dan ank mereka...


ni la xtvt pagi kitorg tu..ape lagi kul 7.30 da terjun..qada' balik yg smlm xleh mandi..haha

uik???


ni la ank buah aku yg tomey tuu!!aleeya farzana...


ni tok wan dan maktok aleeya..
my parents!!

daa~~~














1 comments:

AimiSabri said...

Salam...

happynya zaimatul nieh... =)

Ada blog bukan nak habaq kat ak..

Hahahaha...

Anyway,
Nice blog...
Selama berblog dan mengupdate